Dostawa
Standardowy czas realizacji zamówień wynosi do 14 dni roboczych.
Zwroty
Ograniczone prawa do odstąpienia
Art. 38. pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Reklamacje
Staramy się z całych sił, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz wolne od wad. Jeżeli zakupiony towar nie spełnia tych wymagań, jesteś uprawniony do zgłoszenia reklamacji na warunkach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
Nie odpowiadamy za niezgodność produktu, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć (zaakceptował projekt).
Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży lub winien był wiedzieć (zaakceptował projekt).
Za niezgodność produktu uważa się nieprawidłowość w jego wykonaniu wynikająca z pomyłki (np. uszlachetnienie srebrną folią zamiast złotą) lub jeśli zostało wydane klientowi w stanie niezupełnym.
Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter dwuetapowy:
1) naprawa/wymiana
2) obniżenie ceny/zwrot pieniędzy
Ważne terminy reklamacyjne:
Kupujący traci swoje uprawnienia, jeżeli przed upływem miesiąca od stwierdzenia niezgodności Produktu nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt w chwili jego wydania jest niezgodny z Umową Sprzedaży.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Kupujący pokrywa koszty odesłania towaru.
Szkody wynikające z uszkodzenia paczki:
Zgodnie z treścią art. 65 ustawy Prawo przewozowe: Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek, uszkodzenie lub opóźnienie w przewozie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
Dysponując protokołem szkody uprawniony może złożyć reklamację do przewoźnika.